ΗΡΘΕ ΤΟ
MAGENTA MOMENTS
Ανακάλυψε το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta
Moments για να ξεκλειδώνεις ακόμα περισσότερα!
Μοναδικές εμπειρίες, δώρα και προσφορές σε ένα από τα
μεγαλύτερα δίκτυα συνεργατών σε Ελλάδα και Εξωτερικό!
ΜΕ ΤΟ MAGENTA MOMENTS ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΤΟ MAGENTA MOMENTS ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΤΟ MAGENTA MOMENTS ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ
Παίρνεις καρδιές με κάθε σου συναλλαγή.
Ξεκλειδώνεις premium κουπόνια και προσφορές.
Ζεις μοναδικές εμπειρίες σε συναυλίες, gaming events, ταξίδια και πολλά άλλα.
Μπαίνεις σε διαγωνισμούς με φοβερά δώρα.
Ανακαλύπτεις έναν κόσμο προνομίων, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Ο κόσμος του Magenta Moments στο WHAT'S UP App.
Απόκτησέ το και κάνε εγγραφή!
ΠΩΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
ΠΩΣ ΚAΝΩ ΕΓΓΡΑΦH;
Πιο εύκολα δεν γίνεται!

Μπαίνεις στο WHAT'S UP App, κλικάρεις την ενότητα Magenta Moments, αν δεν έχεις
ήδη COSMOTE ID φτιάχνεις, αποδέχεσαι τους όρους και... είσαι μέσα!
Από εκεί, ξεκινάει ένας κόσμος γεμάτος δώρα, εμπειρίες και εκπλήξεις μόνο για σένα!
ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΡΔΙΕΣ;
Πως κερδίζω καρδιές;

  • Μπαίνεις στο WHAT'S UP App και ανοίγεις το Moments
  • Κάνεις αγορές σε άλλες εφαρμογές όπως στο BOX delivery app
    και G-app της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και στο COSMOTE Insurance website
  • Συμμετέχεις σε παιχνίδια και challenges
ΠΩΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΩ ΚΑΡΔΙΕΣ;
Με τις καρδιές μπορείς:

  • Να ενεργοποιήσεις premium προσφορές από γνωστά brands και
    εκπτώσεις από συνεργαζόμενες εταιρείες
  • Να εξασφαλίσεις συμμετοχή σε διαγωνισμούς και κληρώσεις για
    ξεχωριστές εμπειρίες και events
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Προσφορά BOX με καθημερινές χιλιάδες επιλογές φαγητού μέσω e-food
Προσφορά από τα Goody’s με burger, πατάτες και αναψυκτικό
Προσφορά Everest για καφέ 1+1 δώρο
Μόδα από τη Funky Buddha – προσφορά σε νεανικά ρούχα και αξεσουάρ
Προσφορά Intersport σε αθλητικά ρούχα και παπούτσια
Προσφορά Sephora σε καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς
Προσφορά Aegean Airlines για αεροπορικά εισιτήρια
Προσφορά Hellenic Seaways για ακτοπλοϊκά ταξίδια με πλοίο
Προσφορά ANEK Lines για ταξίδια σε ελληνικά νησιά
Προσφορά Village Cinemas για προβολές ταινιών σε κινηματογράφο
Προσφορά για είσοδο στο Μουσείο ψευδαισθήσεων στην Αθήνα
Προσφορά Athens Clue για δωμάτια απόδρασης στην Αθήνα
Περισσότερα από 120 top brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν στο Magenta Moments, φέρνοντάς σου απίστευτες προσφορές και εμπειρίες.
Απόλαυσε τα πάντα: από φαγητό και shopping, μέχρι ταξίδια, διασκέδαση, εκπαίδευση και πολλά, πολλά άλλα!
ΕΜΠΕΙΡIΕΣ
Ζήσε μοναδικές εμπειρίες στα
μεγαλύτερα μουσικά και
gaming event της χώρας!
ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ
ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ
  • Κατέβασε την εφαρμογή
  • Ανακάλυψε την ειδική ενότητα Moments στο κεντρικό μενού
  • Ανακάλυψε ένα κόσμο προνομίων και εμπειριών
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Τι είναι το MAGENTA MOMENTS;
Είναι το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης του WHAT’S UP με το οποίο οι μπορείς να απολαύσεις αποκλειστικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πώς ενεργοποιώ μία προσφορά;

Οι προσφορές του MAGENTA MOMENTS είναι ορατές και μπορούν να ενεργοποιηθούν αποκλειστικά μέσω του app WHAT'S UP app.

Ποιος μπορεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα MAGENTA MOMENTS;
Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα Magenta Moments έχει κάθε χρήστης που έχει εγκατεστημένη την εφαρμογή WHAT’S UP και έχει ενεργό νούμερο σε καρτοκινητό WHAT’S UP.
Πότε λήγει μία συμμετοχή στο Magenta Moments;
H συμμετοχή στο πρόγραμμα Magenta Moments τερματίζεται αυτόματα εάν ο λογαριασμός COSMOTE id διαγραφεί, ή μέσω της απενεργοποίησης του προφίλ του Magenta Moments ή αν ακυρωθεί η σύνδεση καρτοκινητού WHAT’S UP λόγω αδράνειας. Σε αυτή την περίπτωση, όλες οι «Καρδιές», κουπόνια και δικαιώματα συμμετοχής χάνονται.
Μπορώ να επαναφέρω τη συμμετοχή μου στο MAGENTA MOMENTS;
Μπορείς να επανενεργοποιήσεις τη συμμετοχή σου ανά πάσα στιγμή (εφόσον έχουν περάσει 24 ώρες από τη διαγραφή), αφού αποδεχτείς ξανά τους όρους και την πολιτική απορρήτου. Ωστόσο, η προηγούμενη κατάσταση δεν αποκαθίσταται (δηλ. Καρδιές, κουπόνια και προσφορές που χάθηκαν δεν επανέρχονται).
Τι προσφορές μπορώ να βρω στο MAGENTA MOMENTS;
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αποκλειστικές εκπτώσεις από συνεργάτες του WHAT’S UP, διαγωνισμούς, παιχνίδια & τηλεπικοινωνιακά δώρα.
Τι είναι οι «Καρδιές» ;

Με τις «Καρδιές» μπορείς να «ξεκλειδώσεις» αποκλειστικές εμπειρίες, δώρα, εκπτώσεις από συνεργαζόμενες εταιρείες και συμμετοχές σε διαγωνισμούς. Οι Καρδιές δεν έχουν χρηματική αξία, δεν μεταβιβάζονται, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εξαργύρωση προσφορών, συμμετοχή σε κληρώσεις ή ξεκλείδωμα προνομίων.

Πώς μπορώ να κερδίσω «Καρδιές»;

Μπορείς να κερδίσεις «Καρδιές» από διάφορες ενέργειες (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φαίνονται παρακάτω)

  • Καθημερινές επισκέψεις στην εφαρομογή

  • Σύσταση σε φίλους

  • Συμμετοχή σε παιχνίδια ή διαγωνισμούς

  • Συναλλαγές σε άλλες εφαρμογές του ομίλου όπως BOX delivery app, G-app και COSMOTE INSURANCE site

Πότε διαγράφονται/λήγουν οι «Καρδιές»;

Οι Καρδιές μπορούν να διαγραφούν με τους εξής τρόπους:

  1. Λήξη ισχύος: Ισχύουν για 1 έτος από την ημερομηνία απόκτησης και διαγράφονται αυτόματα..

  2. Διαγραφή λογαριασμού COSMOTE id: Τερματίζει αυτόματα τη συμμετοχή στο πρόγραμμα και όλες οι Καρδιές χάνονται.

  3. Τερματισμός συνδρομής Magenta Moments από το μέλος: Εάν αποσυρθεί η συναίνεση συμμετοχής, χάνονται όλες οι Καρδιές και τα προνόμια. Η επανενεργοποίηση είναι εφικτή, αλλά οι χαμένες Καρδιές δεν επαναφέρονται.

Όροι και Διαχείριση «Καρδιών»
  • Οι Καρδιές δεν έχουν χρηματική αξία και δεν εξαργυρώνονται με μετρητά.

  • Είναι προσωπικές και δε μεταβιβάζονται.

  • Χρησιμοποιούνται μόνο εντός του Moments, στην εφαρμογή WHAT'S UP, σύμφωνα με τους όρους κάθε προσφοράς.

  • Η ισχύς τους είναι 1 έτος και διαγράφονται την 1η μέρα του 13ου μήνα από την απόκτησή τους (π.χ., Καρδιές του Ιανουαρίου 2024 διαγράφονται 1 Φεβρουαρίου 2025).

  • Κατά την εξαργύρωση, χρησιμοποιούνται πρώτα οι παλαιότερες Καρδιές.

Για ποιες προσφορές ισχύουν οι κωδικοί των κουπονιών;
Ο κάθε κωδικός ισχύει μόνο για την προσφορά για την οποία τον ενεργοποίησες και για καμία άλλη.
Πόσο κοστίζει η έκδοση του κωδικού;
Η έκδοση (ενεργοποίηση) του κωδικού πραγματοποιείται δωρεάν.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τους κωδικούς από το προηγούμενο πρόγραμμα επιβράβευσης του WHAT'S UP;
Οι κωδικοί από το παλιό πρόγραμμα παύουν να ισχύουν αλλά μπορείς να βρεις τις ίδιες προσφορές δωρεάν στο Magenta Moments, και να πάρεις τον νέο κωδικό σου.
Πώς μπορώ να δω τις εξαργυρωμένες προσφορές;
Για να περαστεί μία προσφορά ως εξαργυρωμένη χρειάζεται, αφού έχεις χρησιμοποιήσει τον κωδικό, να πατήσεις το κουμπί «Σήμανση ως εξαργυρωμένο». Στη συνέχεια θα φαίνεται στις «Εξαργυρωμένες» στην ενότητα του “My Rewards”. Προσοχή! Αν πατήσεις στο κουμπί «Σήμανση ως εξαργυρωμένο», ακόμη κι αν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ο κωδικός, δεν θα μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις στη συνέχεια.
ΟΡΟΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ
Τι είναι το Magenta Moments;
Το Magenta Moments είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης (εφεξής «Πρόγραμμα») του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α. Ε. (εφεξής «Εταιρεία») που εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής (Λεωφ. Κηφισίας αρ. 99), με ΑΦΜ 094019425, ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, αρ.ΓΕ.ΜΗ. 1037501000. Τα μέλη του προγράμματος Magenta Moments μπορούν να απολαύσουν αποκλειστικές εμπειρίες, καθώς και πολυάριθμα προνόμια, δώρα και προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πώς μπορούν οι χρήστες να συμμετέχουν στο Magenta Moments;

2.1 Στο Magenta Moments μπορούν να συμμετέχουν οι ενεργοί πελάτες σταθερής, συμβολαίου κινητής, καρτοκινητής COSMOΚΑΡΤΑ & WHAT’S UP ή/και συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV της Εταιρείας που είναι ταυτοποιημένοι χρήστες σε μία από τις εφαρμογές COSMOTE App ή WHAT’S UP (εφεξής «Εφαρμογή/-ές») και οι οποίοι θα ονομάζονται εφεξής «Πελάτες». Επισημαίνεται ότι στην εφαρμογή WHAT’S UP μπορούν να εγγραφούν μόνο συνδέσεις WHAT’S UP. Οι Πελάτες πρέπει να επισκεφθούν την ενότητα Magenta Moments στην Εφαρμογή και να εγγραφούν στο Πρόγραμμα αποδεχόμενοι τους Όρους και Προϋποθέσεις του. Μετά την εγγραφή του στο Magenta Moments, ο πελάτης γίνεται μέλος του Προγράμματος (εφεξής «Μέλος») και μπορεί να διεκδικήσει το Δώρο Καλωσορίσματος. Ειδικά για την εφαρμογή WHAT’S UP, οι πελάτες πρέπει να δημιουργήσουν Ταυτότητα Χρήστη («COSMOTE ID») ή αν έχουν ήδη να συνδεθούν με αυτή, μόλις επισκεφθούν για πρώτη φορά την ενότητα Magenta Moments, ώστε να έχουν πρόσβαση στο Πρόγραμμα.

2.2 Με την ενεργοποίηση του Magenta Moments, το Μέλος δηλώνει ότι πληροί τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην Ενότητα 2.1 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων και αποδέχεται ότι η Εταιρεία μπορεί να το αποκλείσει από το Πρόγραμμα εάν δεν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις.

2.3 Το Μέλος μπορεί να έχει πρόσβαση στο Magenta Moments αποκλειστικά μέσω της Εφαρμογής.

2.4 Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα λήγει αυτόματα εάν το Μέλος σταματήσει να είναι πελάτης της Εταιρείας σύμφωνα με τον όρο 2.1.

2.5 Το Μέλος μπορεί επίσης να αποχωρήσει από το Πρόγραμμα διαγράφοντας την Εφαρμογή στην οποία έχει εγγραφεί ή απενεργοποιώντας το προφίλ του στην ενότητα Magenta Moments στην Εφαρμογή. Μετά την διαγραφή του από το Magenta Moments, ο πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να ενεργοποιήσει ξανά το Πρόγραμμα μετά από 24 ώρες, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 2.1 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.

Πώς λειτουργεί το Magenta Moments;

3.1 Κάθε προσφορά που παρέχεται στο Magenta Moments διέπεται από τους δικούς της όρους και προϋποθέσεις συμμετοχής και το Μέλος θα πρέπει να ενημερώνεται για αυτούς από την σελίδα κάθε προσφοράς μέσα από την Εφαρμογή. Οι εταιρείες/συνεργάτες που παρέχουν τις προσφορές έχουν το δικαίωμα να μεταβάλουν ελεύθερα τις τιμές τους ή/και τους όρους παροχής των προσφορών τους. Οι προσφορές και τα κουπόνια τους έχουν περιορισμένη περίοδο ισχύος, η οποία αναφέρεται στη σελίδα κάθε προσφοράς και στις εικόνες των κουπονιών. Κάθε κωδικός Κουπονιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και σε μία μόνο προσφορά.

3.2 Στο Magenta Moments, το Μέλος μπορεί να κερδίσει «Καρδιές» σε διάφορες περιπτώσεις (ενδεικτικά, αλλά όχι περιοριστικά: μέσω πρόσκλησης φίλων στο Magenta Moments, μέσω καθημερινών επισκέψεων στην ενότητα Magenta Moments της Εφαρμογής κ.λπ.). Επίσης, το Μέλος κερδίζει Καρδιές από τις καθημερινές επισκέψεις του και από τις συναλλαγές του στο BOX delivery app, Germanos app, COSMOTE Insurance. Οι «Καρδιές» είναι εικονικό νόμισμα χωρίς χρηματική αξία και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σε μετρητά, προϊόντα ή υπηρεσίες, ούτε να μεταφερθούν. Οι «Καρδιές» μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε παιχνίδια που περιλαμβάνονται στο Magenta Moments, όπως κληρώσεις, "fastest finger first", "spin the wheel" και "scratch card", καθώς και για την ενεργοποίηση τακτικών προσφορών (από την Εταιρεία και τους συνεργάτες της) που δεν είναι παιχνίδια.

3.3 Οι «Καρδιές» έχουν διάρκεια ισχύος 1 έτος. Η λήξη τους πραγματοποιείται σε μηνιαία βάση, την 1η ημέρα του 13ου μήνα από την ημερομηνία απόκτησής τους, στις 12:00 μ.μ.

3.4 Οι προσφορές και τα προνόμια του Magenta Moments παρέχονται σύμφωνα με τη χρήση που κάνει το Μέλος μέσω της συμμετοχής του στις δραστηριότητες του Magenta Moments και της χρήσης της Εφαρμογής του (συμπεριλαμβανομένων των σελίδων και των υπηρεσιών που επισκέπτεται). Κάθε Μέλος μπορεί να εξατομικεύσει την εμπειρία του στο Magenta Moments προσθέτοντας προαιρετικά ψευδώνυμο, τρόπο ζωής, ενδιαφέροντα, ηλικία, φύλο και τοποθεσία κατά την συμπλήρωση του προφίλ του. Η παροχή αυτών των στοιχείων είναι προαιρετική και επιτρέπει στο Μέλος να λαμβάνει προσωποποιημένες προσφορές. Τα επιπλέον δεδομένα που παρέχει το Μέλος στην ενότητα Magenta Moments μπορούν να τροποποιηθούν ή να διαγραφούν από αυτό ανά πάσα στιγμή μέσω των ρυθμίσεων της Εφαρμογής του και στην περίπτωση αυτή θα σταματήσει να λαμβάνει προσωποποιημένες προσφορές.

3.5 Με την ενεργοποίηση των push notifications, τα Μέλη μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σχετικά με το Πρόγραμμα, όπως (ενδεικτικά, αλλά όχι περιοριστικά): καλωσόρισμα και onboarding, λήξη των «Καρδιών», απόκτηση «Καρδιών», λήξη κουπονιών, επιστροφή «Καρδιών» (σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων), πακέτα προσφορών, ειδοποιήσεις όταν βρίσκονται σε ακτίνα 1 χλμ. από ένα γεωγραφικά εντοπισμένο κουπόνι στο πορτοφόλι τους (που έχει ήδη διεκδικήσει), ενημέρωση όταν ένα νέο μέλος που προσκλήθηκε από το Μέλος εγγράφεται στο Magenta Moments, καθώς και επικοινωνία σχετική με τα διαθέσιμα παιχνίδια.

Ποια είναι η ευθύνη της Εταιρείας;

4.1 Η Εταιρεία παρέχει εκπτώσεις, προσφορές και εμπειρίες από συνεργάτες της (δηλαδή τρίτα μέρη που συμμετέχουν στο Magenta Moments). Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών αυτών των τρίτων μερών.

4.2 Η Εταιρεία δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος ή πάροχο υπηρεσιών για τις προσφορές τρίτων. Ισχύουν οι όροι και προϋποθέσεις χρήσης του εκάστοτε τρίτου μέρους, οι οποίοι περιγράφονται αναλυτικά στη σελίδα λεπτομερειών κάθε προσφοράς στην στην ενότητα Magenta Moments της Εφαρμογής του Μέλους.

Πώς επεξεργάζονται τα δεδομένα των Μελών στο Πρόγραμμα;

5.1 Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων στο Magenta Moments περιλαμβάνονται στην Πολιτική Απορρήτου που επισυνάπτεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.

Τι άλλο ισχύει;

6.1 Το Πρόγραμμα έχει αόριστη διάρκεια.

6.2 Σε θέματα που δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, ιδίως σε σχέση με τη χρήση της αντίστοιχης Εφαρμογής υπερισχύουν οι αντίστοιχοι όροι και προϋποθέσεις.

6.3 Οι εκπτώσεις, οι προσφορές, τα κουπόνια κ.λπ., που είναι διαθέσιμα στο Magenta Moments δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες εκπτώσεις, προσφορές, κουπόνια κ.λπ., που παρέχονται στα Μέλη, εκτός εάν αυτό επιτρέπεται ρητά από τους όρους κάθε προσφοράς. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε περίπτωση αδυναμίας παροχής κάποιας προσφοράς λόγω ανωτέρας βίας ή ευθύνης της εταιρείας/τρίτου μέρους που την παρέχει.

6.4 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, με σχετική ειδοποίηση στην Εφαρμογή. Με την αποδοχή των τροποποιήσεων, το Μέλος αποδέχεται τη συνέχιση της συμμετοχής του στο Πρόγραμμα.

6.5 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει μονομερώς το Πρόγραμμα, με σχετική ειδοποίηση προς τα Μέλη.

6.6 Για οποιαδήποτε διαφορά ή παράπονο τυχόν ανακύψει σχετικά με το Πρόγραμμα και την εφαρμογή των παρόντων Όρων, το Μέλος δύναται να απευθύνεται στην Εταιρεία μέσω κλήσης στο 13888. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή όπου κρίνεται αναγκαίο, αντιμετωπίζει εξωδικαστικά τις ανεπίλυτες διαφορές μεταξύ των Μελών και της Εταιρείας. Σε περίπτωση που το Μέλος προέρχεται από άλλο κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή συντονίζει τις προσπάθειές του με τον αντίστοιχο αρμόδιο φορέα του κράτους-μέλους αυτού, προκειμένου να επιτύχουν την επίλυση της διαφοράς. Σε περίπτωση μη επίλυσης της διαφοράς κατά τ’ ανωτέρω, αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών.

Όροι Χρήσης των κωδικών

7.1 Κάθε Κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά σε κάθε προσφορά σύμφωνα με τους όρους αυτής.

7.2 Κωδικός που χρησιμοποιήθηκε σε μία προσφορά ακυρώνεται μόνο για τη συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί.

7.3 Πριν τη χρήση του κάθε Κωδικός ελέγχεται εάν είναι ενεργός και αν περαιτέρω μπορεί να χρησιμοποιηθεί, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρούσα παράγραφο 7. Σε περίπτωση που έχει παρέλθει ο χρόνος ισχύος του, θεωρείται άκυρος και δεν μπορεί να γίνει χρήση του.

7.4 Αν ένας Κωδικός χαρακτηριστεί ως εξαργυρωμένος παρόλο που δεν έχει χρησιμοποιηθεί από το Μέλος, (πατώντας το κουμπί «Σήμανση ως εξαργυρωμένο») δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια.

Λοιποί όροι Προγράμματος

8.1 Η Εταιρεία θεωρεί ότι κάθε συμμετέχων στο Πρόγραμμα είναι Πελάτης ή έχει εξασφαλίσει τη ρητή συναίνεση ή εξουσιοδότηση του Πελάτη /νόμιμου κατόχου του αριθμού που συμμετέχει στο Πρόγραμμα. Ο Κωδικός είναι προσωπικός, δε μεταβιβάζεται και μπορεί να αποκτηθεί μόνο μέσω της Εφαρμογής του Πελάτη. H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την χρήση του στην περίπτωση που ο Συμμετέχων κοινοποίησε εκούσια ή ακούσια τον Κωδικό σε τρίτους. Το Πρόγραμμα ισχύει αποκλειστικά για τον Πελάτη με τον αριθμό σταθερής ή κινητής σύνδεσης ή της κάρτας COSMOTE TV.

8.2 H Εταιρεία και οι συμμετέχουσες στο Πρόγραμμα τρίτες εταιρείες δεν φέρουν οποιαδήποτε ευθύνη έναντι των Πελατών σε περίπτωση που αυτοί δεν κάνουν χρήση των Κωδικών εντός των καθορισμένων με τους παρόντες όρους προθεσμιών ή σε περίπτωση που δεν μπορεί να γίνει χρήση των Κωδικών λόγω μη τήρησης των όρων κάθε προσφοράς (πχ εξάντλησης εισιτηρίων για τις παραστάσεις, εξάντλησης θέσεων για τις δραστηριότητες, ή μη διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης λόγω αδυναμίας του τηλεφωνικού κέντρου και του δικτύου διανομής της PIZZA FAN κλπ). Η διαθεσιμότητα των θέσεων δεν είναι εγγυημένη και οι Πελάτες δε διατηρούν καμία προτεραιότητα έναντι των υπόλοιπων πελατών. Η μη διαθεσιμότητα θέσεων ή μη διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης λόγω αδυναμίας του τηλεφωνικού κέντρου και του δικτύου δεν εγείρει καμία υποχρέωση προς τον Πελάτη, από την Εταιρεία, ή προς οποιαδήποτε άλλη τρίτη εταιρεία/φορέα συμμετέχει στο Πρόγραμμα.

8.2 Οι τρίτες εταιρείες/φορείς που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα διατηρούν το δικαίωμα μεταβολής των τιμών και των προσφορών τους χωρίς προειδοποίηση. H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τις αλλαγές αυτές.

8.3 Η Εταιρεία και οι τρίτες εταιρείες/φορείς που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα επιφυλάσσονται ως προς τη διαθεσιμότητα των θέσεων σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή έκτακτων γεγονότων και για όλες τις περιπτώσεις που προβολές ταινιών ή παραστάσεων ακυρώνονται ή αναβάλλονται από υπαιτιότητα του διανομέα τους ή από υπαιτιότητα τρίτων.

8.4 Η αγορά εισιτηρίων μέσω ηλεκτρονικών σελίδων προϋποθέτει πρόσβαση των ενδιαφερομένων στο διαδίκτυο με δικά τους τεχνικά μέσα. Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αναφορικά με την εξασφάλιση, την υποβοήθηση της πρόσβασης σε χώρους διαδικτύου ή την παροχή διευκολύνσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η πρόσβαση σε δικτυακούς τόπους για την αγορά εισιτηρίων ή προϊόντων, επιτρέπεται μόνο υπό τους όρους λειτουργίας του οικείου διακομιστή (server) και τις τεχνικές και λοιπές προϋποθέσεις και προδιαγραφές αυτού. Περαιτέρω, η Εταιρεία και οι συμμετέχουσες τρίτες εταιρείες δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε επιβάρυνση των Πελατών εκ της άνω αιτίας.

8.5 Η ευθύνη της Εταιρείας περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην έκδοση των Κωδικών. Διευκρινίζεται ότι η Εταιρεία και οι συμμετέχουσες τρίτες εταιρείες/φορείς δεν φέρουν καμία ευθύνη και οι Πελάτες δεν διατηρούν καμία απαίτηση, αξίωση ή δικαίωμα κατά αυτών σε περίπτωση που λόγω ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά αναφερόμενων καιρικών συνθηκών, μη κανονική λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων των τρίτων εταιρειών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα δεν είναι δυνατή κάποια από τις παραπάνω παροχές του Προγράμματος. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την περίπτωση ακύρωσης παραστάσεων ή προβολών καθώς και για τη μετάβαση των Πελατών στους χώρους των τρίτων εταιρειών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

ΠερισσότεραΛιγότερα